Home / Moda / Zdrowie / Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa czas na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa czas na śliwki

Od połowy sierpnia aż do połowy października trwa czas na śliwki. Chętnie je niszczymy, stosujemy do powideł, kompotów czy napoi i suszymy. Czy jednak śliwki są zdrowe? Jak oddziałują na nasz organizm? Czy warto włączyć je do swojej diety? Przeczytaj artykuł i doświadcz reakcje na ostatnie zagadnienia!
Śliwki zawierają szereg substancji odżywczych, przyjaznych dla polskiego zdrowia, między innymi pektyny, czyli płynny błonnik, witaminę C, A, E (bardzo rzadko organizuje w rezultatach), a oraz witaminy z odmiany B (przede wszystkim B6). Poza tym śliwki to dodatkowo źródło magnezu, potasu, żelaza, fosforu i wapnia.
Już powyższe dobroczynne substancje wprowadzone w śliwkach mówią o tym, iż te efekty są dobre dla polskiego bytu i o przedstawić je do diety. Przyjrzyjmy się im mimo wszystko nieco bliżej.
Śliwki są owocami, które doskonale wpływają na rzecz jelit oraz działają w pozbyciu się zaparć. Dlatego jeszcze są dobrym elementem w profilaktyce przeciwko nowotworowi jelita grubego.


Zawartość witamin z klasy B sprawia, że polski organizm nerwowy działa bardziej dobrze, dzięki temu śliwki mogą wykonać, że polskie samopoczucie się poprawi. Produkty na skuteczniejszy stan płacą się najciekawszym wyjściem.
Śliwki pomogą te niejadkom. Że nie musisz się zmusić do spożycia a masz mały apetyt, zjedz kilka śliwek – pobudzają apetyt. Należy ale pamiętać, aby nie przesadzić z częścią.
Liczba rodzajów śliwek jest poważna. Warto wiedzieć, że te o ciemnej skórce mają racji antyoksydacyjne, to świadczy zwalczają wolne rodniki. Tym tymże opóźniają proces starzenia się skóry.
Śliwki mogą zadziałać odwrotnie – szczególnie kiedy zjemy ich sprzedaż dużo. Mogą wykonywać biegunkę i problemy z żołądkiem. Zatem warto spożywać je z umiarem, nawet jeśli lubimy ich zapach i wyglądamy na nie z utęsknieniem przez pełen rok.
Śliwki są wielkie w błonnik, zaś tymże jednym ułatwiają trawienie i produkcję jelit. Układ pokarmowy działa sprawniej. Nic więc dziwnego, że te owoce doskonale poradzą sobie jako zwykły element w wojnie z zaparciami.
Śliwki są źródłem sorbitolu, czyli nieprzyswajalnego alkoholu cukrowego. Zawarty stanowi on w skórze owoców. Czyni on w jelitach takie środowisko, które zwiększa produkcję pożytecznych bakterii, usprawniających pracę jelit. Dodatkowo element ten w niezawodny rodzaj przyciąga do siebie wodę, i taż nawilża jelita. W obecny technika przyśpieszane jest wydalanie, co działa w rywalizacji z zaparciami.
W miąższu z zmiany zawarte są wspomniane już pektyny, czyli rodzaj płynnego błonnika. Koncentruje się on z wódką oraz dodaje, że struktura masy kałowej staje się prawidłowa. I leczy on w pozbyciu się wszystkich trwających w jelitach składnikach. Porównywany jest do czegoś w sposobie miotły, pomagającej w pozbyciu się wszystkiego, co robi zaparcia.
Choć surowe owoce pomagają, warto wiedzieć, że najlepsze w sukcesu zaparć będą śliwki suszone. Wynoszą one niemal 10 gramów błonnika w 100 gramach produktu. Dodatkowo suszone śliwki noszą w sobie bardzo witaminy A dodatkowo dodanego już sorbitolu. Ale pamiętajmy, że z taką metodą śliwek nie powinno się przesadzać – mimo że zdrowe, są również niezwykle kaloryczne.
Czy śliwki są naturalne i warto włączyć je do indywidualnej diety? Powyższe zalecie tych efektów nie powinny zostać najmniejszych wątpliwości. Warto jednak podkreślać, iż w ostatnim przypadku umiar jest najważniejszy, i powiedzenie: co zbyt bardzo, to niezdrowo, potrafi się nie sprawdzić.

O admin

Sprawdź także

Uspokajający lub stymulujący, dla przyjemności lub dla zdrowia – dla każdego człowieka znajdzie się odpowiednia forma masażu

REKLAMA: kurs masażu bydgoszcz Uspokajający lub stymulujący, dla przyjemności lub dla zdrowia – dla każdego …