Home / Bez kategorii / Jak rozpoznać typy budowy ciała mężczyzny?

Jak rozpoznać typy budowy ciała mężczyzny?

kulturysta Typ endomorficzny. Dużo powtórzeń, dużo ćwiczeń. Budowanie muskulatury przychodzi nam zwykle łatwiej, jeśli jesteśmy pracownikiem endomorficznym. Trudniejszym działaniem że się okazać utrzymanie niskiego poziomu tłuszczu. Typ ten znosi tak wiele (12 – 15) zestawów ćwiczeń również ich częste (12 – 20) powtarzanie. Kupi więc na złe tylko odpoczynki między poszczególnymi ćwiczeniami. Endomorficy nie powinni ćwiczyć daleko niż 4-5 razy w tygodniu. Przykładowe rozwiązanie to dwa dni sporcie a jedyny dzień odpoczynku. Ćwiczenia aerobowe na stacjonarnych rowerach, ruchomych taśmach i schodach itp., o okresie bycia przynajmniej 20-30 minut, powinny znaleźć się w programie każdej sesji treningowej. Bardzo ważne jest życie ograniczonego poziomu przyjmowania białka, cukrów i tłuszczu, jednakże nie pod naszych naturalnych potrzeb żywieniowych dla właściwej restauracji i rozbudowy mięśni.
Endomorfik powinien koncentrować się na takich metodach i technologiach treningowych, które – stymulując mięśnie do rozrostu – przyśpieszają przemianę materii, dodając się do redukcji tkanki tłuszczowej. Nazywa to wytwarzanie w szkoleniach po 15 i więcej powtórzeń w seriach, skracanie przerw między częściami do 60 minut i kilka, ograniczanie treningu siłowego do 60 sekund i kilka, ograniczanie treningu siłowego do 60 chwili i zwiększanie treningu ćwiczeniami aerobowymi, które powinny iść nie krócej niż 40 minut. Intensywność treningów powinna być czysta, zwykle ich części siłowej, w ramach której dla wysoko zaawansowanych konieczne jest prowadzenie superserii, serii potrójnie łączonych i gigantserii. Konieczne jest ponad, aby każda grupa mięśniowa była trenowana częściej niż raz na tydzień. Endomorfik nie może zapominać o ćwiczeniach typowych dla rozwoju mięśni. Z ostatniego same powodu, w jego planach treningowych powinny stanowić dni, gdyby będzie on realizował zadania na szerokich ciężarach, z osobnymi seriami i powtórzeniami w przedziale od 8 do 10. Endomorfik powinien te pamiętać, aby jakością jego ruchów była mocna zmienność. Różnorodność samych ćwiczeń, sposobów ich prowadzenia, dobieranych obciążeń, liczby serii i powtórzeń, przerw między seriami, szybkością wykonywania ruchów itp.
W wypadku endomorfika równie ważna, i nawet ważniejsza niż sam trening, jest dobrze odpowiednia dieta. Kulturyści początkujący o tym mężczyźnie budowy często popełniają błędy, polegające na jedzeniu za dużej ilości kalorii. W rezultacie szybko przybierają na wartości, wkrótce jednak zauważają, że większość „masy mięśniowej” przekazuje im się w regionie. By tego ujść, należy jeść wyłącznie produkty niskotłuszczowe, duże w białko i węglowodany. Ogólna liczba kalorii czerpiących z tłuszczu nie powinna stanowić znakomitsza niż 15-20%. Trzeba, niestety, bardzo ściśle przestrzegać zasad surowej, kulturystycznej diety a chociaż wyjątkowo kupić sobie na odstępstwa z niej. Najlepiej spożywać 4 lub 5 niewielkich posiłków dziennie. Ci spośród nich nie winien stanowić spożywany później niż godz 18:00. Należy unikać podjadania pomiędzy posiłkami i wieczornych przekąsek.
Endomorfik, który poważnie wiedz o idealnej sylwetce powinien poza ćwiczeniami siłowymi angażować się we całego typu prace fizyczne. Zwiększy to jego tempo przemiany materii. Jeżeli lubi sporty zespołowe, więc od okresu do momentu powinien zagrać w piłkę nożną czyli w „kosza”. Jeśli chce sporty indywidualne, to poważny polecenia jest tenis i squash. Nieważne, stanowi w który sposób endomorfik będzie niezależny, ważne żebym taki był. Nie chodzi zapomnieć o stałym treningu cardio – co najmniej 3 razy w tygodniu.

Link sponsorowany: odżywki na masę

O admin

Sprawdź także

Witamina D3, K2 albo dwa jedynym?

Okres jesieni i zimy więc etap kiedy istniejemy wzniesieni w ściślejszym stanie na zadanie witaminy …